reklama

Diamanty

Otvorila som fľašu svojej obľúbenej minerálky a pomaly som ju vyliala do pohára. Sledovala som posledné kvapky, ktoré kvapkali z fľaše. Kvap, kvap, kvap. Prázdnu fľašu som položila na zem a sledovala som stúpanie bublinek. Skutočných priateľov je čím ďalej menej, tak ako bubliniek v minerálke..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Priateľov je veľmi málo a skutočných priateľov je ešte menej. Sú to naše diamanty.

Pre priateľov som tu vždy, keď potrebujú pomoc. Keď nevedia ako ďalej. Keď majú pocit, že to ďalej nejde. Keď sa im rúca svet. Som tu, aby som im vždy pomohla a povedala: "To bude dobré." Keď potrebujú lásku a dôveru. Keď ich nikto nepočúva. Keď ich iní nepochopili. Keď sú smutní, sklamaní a zúfalí. Keď im niekto ublížil. Keď ich niečo bolí. Som tu! Tá, ktorá ťa chráni v každom nebezpečenstve. Tá, ktorá ťa vždy rozosmeje. Tá, ktorá ťa núti myslieť pozitívne. Tá, ktorá s tebou kráča cestou života. A hlavne tá, ktorá je vždy pri tebe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre všetky moje diamanty..

Petra Bakošová

Petra Bakošová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iná ako iná. Zoznam autorových rubrík:  Môj príbehNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu