reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Bakošová

Petra Bakošová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som iná ako iná. Zoznam autorových rubrík:  Môj príbehNezaradené

reklama

Nezaradené

Je čas utiecť

Petra Bakošová

Je čas utiecť

Keby bola možnosť utiecť preč od všetkých problémov, urobili by ste to? Opustili by ste všetko, čo máte? Vyriešilo by sa tým niečo? Myslíte si, že by ste sa cítili lepšie? Ja o tom pochybujem, aj keď si myslím, že také miesto existuje.

  • 26. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 581x
  • 1
Fotografia

Petra Bakošová

Fotografia

Prvýkrát bola v jeho izbe. „Dáš si niečo na pitie?“ spýtal sa. „Dám si čaj.“ usmiala som sa. Odišiel. Len čo zatvoril dvere, rozhliadla som sa po izbe. Na stole mal položenú jedinú fotografiu. Fotografiu, ktorou to všetko začalo..

  • 1. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 219x
  • 0
Sen

Petra Bakošová

Sen

Z môjho krehkého spánku ma zobudili slnečné lúče, ktoré osvietili moju izbu. Zažmúrila som oči do prudkého slnka. Po pár minútach som vyliezla z postele a prešla som do kuchyne. Išla som potichu, aby som nikoho nezobudila..

  • 26. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 752x
  • 2
Diamanty

Petra Bakošová

Diamanty

Otvorila som fľašu svojej obľúbenej minerálky a pomaly som ju vyliala do pohára. Sledovala som posledné kvapky, ktoré kvapkali z fľaše. Kvap, kvap, kvap. Prázdnu fľašu som položila na zem a sledovala som stúpanie bublinek. Skutočných priateľov je čím ďalej menej, tak ako bubliniek v minerálke..

  • 12. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 821x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu